vrijdag 23 januari 2009

shop untillll you drop

Hey girlz.... tis hier echt lekker shoppen ben me gister te buiten gegaan aan de nieuwe lijn van Making Memories ....... Sabrina is zo'n leuke lijn. Rose met zwart. Enne lekker "veul" embellies! We zijn heerlijk aan het scrapshoppen geweest. Heb zulke leuke tote's gekocht. Ik kan alleen niks vinden voor de Slice.... er zijn 12 nieuwe kaartjes uit. Enne kwilde ook zo'n tassie hebbe!

Vandaag "outlet" shoppen!!!!!! Tja had van Harvey lijstje mee gekregen om Tommy Hilfiger, Lacosta en Ralph Lauren te kopen. Ha, ha. ik heb spijt dat ik toch niet de allergrootste koffer mee heb genomen. Dacht het zal wel niet zo'n vaart lopen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Jo

Volgends mij vermaken jullie je wel daar, geniet ervan en als je terug bent wil ik alles horen wat jullie hebben meegemaakt.
Tot over een weekje.Groetjes SAMMIE

Lea zei

Ohhhhhhhh wat klinkt dat gezellig!!!!!!!!
Gewoon flink proppen in die koffer dan kan er heel veel in, Nog heeeeeel veeeeeel plezier, groetjes Lea

Marga zei

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, zijn niet jaloers hier hoor!!!!!!!!!!!!!
Jeetje klinkt goed!!!!
Zie je ook mooie ponsen?????????
MArtha Stewart ofzo, hihihihihih

scrappingtwins zei

Hoi Jolan

Ja jammer dat je dan een kleinere koffer meegenomen hebt. moet je toch grotere handbaggage thuis meenemen.
Ik hoop dat jullie nog veel leuke dingen zien.

veel liefs de twins

*~SCRAP-GEK~* zei

oooooooooh dat klinkt helemaal gaaf Jolan! jammer dat je niet je grote koffer mee hebt genomen, anders had je mooi voor mij een Martha Stewart borderpons mee kunnen nemen! LOL! ;-) je zult wel super gave dingen daar tegekomen...ik ben hardstikke jaloers!!! hihihihi! shopse meid! lekker genieten!!! :-) groetjes Marije.

Ellen zei

Zooo dat klinkt gaaf en die lijn van M&M lijkt me ook wel wat. super dat er weer zoveel nieuwe kaartjes voor de Slice zijn bijgekomen ben benieuwd naar de thema's. Ja en een tas zou er ook wel super handig voor zijn. Keep looking Girl!!
Gr, aan iedereen daar !!