zaterdag 16 mei 2009

Ik heb niks nodig maar kan alles gebruiken.....



Ha, ha wat was het weer gezellig in de winkel. Tja alles is helaas nog niet opgeruimd maar dat komt doordat ik niet de enige was die niks nodig had maar alles kon gebruiken. Er waren er die alleen voor dubbelzijdig tape kwamen...... (lol) Maar wat wil je dan ook met dat schattige cupcake papier van Doodlebug! Ohhh en die kerstjes... Zucht, je begrijp dat mijn bakje aardig vol zat! Mmmm nu maar hopen dat het de komende dagen slecht weer wordt want de deadline voor CO8 is volgende week....

10 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Hoi Jolan

Dat klinkt bekend. Jullie hebben ook veel te veel leuke dingen weer in de winkel.
we zijn vanavond al bezig geweest, morgen gaan we verder.
Tot maandag

groetjes Ella en Marjan

Ingeborg zei

Je hebt me toch niet vergeten he?????!!!!
Ben zoooooooooo benieuwd.

Anoniem zei

Hey

Vond het ook wel gezellig hoor en al dat nieuws kon ik niet laten liggen en je hebt gelijk gekregen hier regent het nu, dus je weet wel wat ik ga doen vandaag.
Tot maandag.

Groetjes Samanta

nora zei

Hoi Jolan,
Wat een mooi papier voor die leuke kaart.Ben gek op paars en lila,tot gauw ,groetjes Nora

Je@net zei

Oooooh, dat klinkt weer goed. Ga eerst lekker op vakantie en kom daarna weer gezellig shoppen!!
Tot gauw!!

*~SCRAP-GEK~* zei

Hoi Jolan, whahahahaha....wat beschrijf je dat toch weer leuk! hihihihi! :-) Heel herkenbaar hoor! Groetjes Marije.

Erna zei

Wat een superrrrrrrr kaartje en wat een prachtig papier weer nou vandaag was dan zeker je dag als het om de regen ging.

ik hoop vanavond even tijd te hebben om weer is wat te doen.

Groetjes erna

Splashes of Pink and Mint zei

Hé Jolan! Ach, je hebt altijd wel iets nodig toch????? Wat heb je er nou aan als al je bakken en laatjes half leeg zijn???? Je moet wel kunnen kiezen zeg ik altijd maar!
En Doodlebug......YUMMIE!!!!!!!!!!!
Super leuk kaartje trouwens!

Marga zei

pffffffffffffffffffff, dit roept weer om een ritje Doorn.............en we zijn net geweest.!!!! Wat doe je ons aan, hihihi

marije zei

hahaha ja ik kom m'n mandje ook vullen as vrijdag. moet je ook werken? zie ik je weer eens!