zondag 18 april 2010

Aanstaande zaterdag is de Bo Bunny workshop!

Wauw wat een dag vandaag. Ik heb heerlijk de hele dag buiten gewerkt(en tuurlijk ook lekker paard gereden) Ik heb zelfs al een lekker kleurtje op mijn gezicht!
Komende zaterdag geef ik de workshop met het geweldige Bo Bunny Jazmine papier!Ik heb een leuk mini album bedacht dat uit verschillende vormen bestaat! Met leuke doorkijkjes en heeeeellll veeelll lint en andere leuke dingen. Er zijn nog een paar plekjes dus als jullie tijd en zin hebben..... aanmelden kan door hierop te klikken.

2 opmerkingen:

Heidie zei

wat een schiterend weer is het he. Heel veel plezier en succes zaterdag. Ik kom helaas niet.

liefs Heidie

Scrapbooking en Kaarten in de Meyerij zei

jolan ik vond het super gezellig met je en zeker voor herhaling vatbaar!!!

dikke knuff
XOXO petra