maandag 30 augustus 2010

Yieha Marga Bood is jarig!

Marga Bood is vandaag jarig. Mochten jullie een berichtje op haar blog willen achter laten dan kan dat door hier op te klikken. Marga woont een heel eind van onze winkel vandaan maar neemt vaak de moeite om samen met Marja te komen. De dames zijn nooit te beroert om even te helpen. Omdat ik dat erg waardeer heb ik een leuke "gift " in haar verjaardags kaart gedaan.Deze kleine stempeltjes hebben we regelmatig in de winkel en zijn perfect om in je kaart te stoppen.
Mochten jullie je afvragen wie Marga is.... Kijk dan maar eens in de SBM of CO! Ze is namelijk id van ons DT.

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat schitterend wat je voor haar gemaakt heb.

Liefs Riet.

nora zei

Hee Jolan,Wat heb je weer wat moois voor Marga gemaakt.Hoest verder met jou?Lang niet gezien.
Groetjes Nora

Sandra's Kaarten zei

Dat ziet er leuk uit. En wat een leuk idee.
Groetjes Sandra.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Jolan,

Heel mooi kaartje en wat leuk dat je er een stempel kan insteken zo!

groetjes, jaimie

nicolet zei

Een prachtig weggevertje heb je gemaakt!!
Groetjes Nicolet

Hanneke van der Linde zei

Leuk gedaan, en wat attent van je, Jolan...

Heidie zei

Ik vind hem prachtig. Ik ga snel even een kijkje nemen op haar blog om haar te feliciteren.

liefs Heidie

marga zei

Heeeeeeeeeeeeee, dank je wel!!!
Het is een schitterende kaart en een schitterende stempel..........

Ik schaam me diep, want ik bedacht me opeens dat ik nog iets beloofd had...............komt eraan!!!!!

Sandy Ang zei

Such sweet cards !