dinsdag 20 september 2011

Ik ben der weer....

Sorry maar tja druk druk druk!
Ik ben bezig geweest om mijn workshops voor het Fairy tale event voor te bereiden.
Eentje is er klaar en de andere... lol. Ik zal jullie een sneakje van de voorkant laten zien!
Mochten jullie zin hebben ik geef deze workshop op zaterdag en op zondag.

Je kunt ook 1 dag boeken voor het Event.
Ik heb nog een paar plekjes vrij.
Dus wie weet tot ziens.

Wil je alleen de zaterdag op de zondag boeken ga dan naar de site van PaperandPictures en geef je op want laten we eerlijk zijn. Zo'n Event wil je niet missen. Daar wil je over mee praten....

Voor Bo Bunny heb ik ook nog een Layout gemaakt. Ik ben er niet echt tevreden over...

3 opmerkingen:

Cordine zei

Kan zeker niet wachten! Nog 2,5 week!!
Groetjes
Cordine

Heidie zei

ziet er goed uit. Heb het pakket besteld als het goed is.

liefs heidie

scrappingtwins zei

We hebben nog steeds geen internet. Hebben het bij onze ouders het blogbericht geplaatst. Groetjes