donderdag 19 juni 2014

Stampin Up bijeenkomst 14 juni / Jolanda Meurs


Zaterdag 14 juni hadden we in Houten een bijeenkomst van Stampin Up.
We waren met zo'n 160 dames. Ik heb 1 heer gezien.....
Dit zijn altijd zulke gezellige dagen. We beginnen met het ruilen van de swaps. 
De mijne hadden jullie hier onder al gezien. Op mijn Facebook pagina Creations by Jolan
zie je met wie ik oa heb geruild. Je doet zo veel ideetjes op.

Op zo'n dag worden we ingelicht hoe het met bepaalde dingen staat.
Wat er veranderd of zoals nu de nieuwe catalogus die 1 Juli in gaat.
Worden er presentaties gegeven, workshops en is er een tafel met nieuwe materialen
waarvan verschillende demo's voorbeelden  hebben gemaakt.
En er is altijd een price patrol waarbij je nieuwe artikelen kunt winnen.
Yeahhhh... je zult maar een van de GOUDEN enveloppen winnen.
Dit zijn een aantal Pinkies die onder Michele Last staan.

Ik heb ook nog leuk nieuws want per 1 Juli is er een nieuwe Hostess set beschikbaar "IN HET NEDERLANDS"
 Wanneer je een party geeft kun je deze hostess credit verdienen en van dat geld kun je achterin het boek
deze leuke sets uitzoeken.
  Wil jij ook een party geven mail me op jmemeurs@hetnet.nl



Lijkt het je ook leuk om demo te worden. 
Hobby demo of professionele demo....
Kom gezellig in mijn team en ontvang ALTIJD 20% korting op je materialen.
Op je eerste order binnen 45 dagen ontvang je zelfs 30% korting!!!
Je kunt nu instappen voor 65 euro en mag materialen uitzoeken voor 70 euro.
Vind je het niks..... dat kan prima dan doe je verder niks en wordt je vanzelf weer uitgeschreven.
DE SPULLEN MAG JE HOUDEN. hoe cool is dat.
(daarna kun je je ook inschrijven maar dan kost het starters pakket 129 euro 
en mag je uitzoeken voor 179 euro)
Deze actie geldt tot 30 juni. Profiteer snel en klik op onderstaande button



Geen opmerkingen: