woensdag 2 juli 2014

Inspire, create and share

Inspire, create and share!
Dat is de titel van de nieuwe Stampin Up catalogus. Hebben jullie hem al ingezien. Is hij niet geweldig.
Ik kon gisteren niet kiezen wat ik als eerste zou bestellen. Maar goed, de eerste bestelling is al onderweg.
Woensdag 9 Juli  plaatst ik weer een verzamelbestelling. Stuur je bestelling op tijd door en ik zorg er voor.
Maar is je lijstje ook zo lang net als bij mij is het misschien slimmer om ZELF OOK DEMO te worden!
Je kunt dan hobby demo worden en profiteren van alle voordelen en kortingen. Het starters pakket kost 129,- en je mag voor 179,- aan producten uitzoeken. JA UIT DE NIEUWE CATALOGUS....
Hoe cool is dat!!!!! Wil je informatie hierover mail me dan gewoon op jmemeurs@hetnet.nl en ik leg je alles uit. Ben je er al zeker van klik dan op het plaatje Join hier rechtsboven op mijn blog.


Heb je nog geen catalogus en wil je eventjes lekker rondneuzen klik dan op onderstaand plaatje.
Natuurlijk kun je ook direct naar mijn webwinkel gaan en daar met je Credit kaart lekker shoppen.
Alles wordt dan direct naar je thuis gestuurd. Koop je voor meer dan 200 euro zijn de hostess redit natuurlijk voor jou en mag je gratis artikelen uitzoeken.

Hieronder zie je alle kleuren van de nieuwe Blendabilities. Ze zijn NIET op waterbasis en en je werkt er mee zoals als bv de Copic. Twee derde van de kleuren zijn nu leverbaar.
Per 1 augustus zijn ALLE kleruen leverbaar. 

 Ook zijn er verschillende leuke papier lijnen te vinden in het boek.

Ook van de nieuwe In Colors 2014-2015 is een complete lijn zoals je hieronder kunt zien.
Maar vergeet niet.... Er is ook een dik pak met BACKGROUND designer series paper pack te krijgen in deze kleuren. Zie hiervoor bladzijde 185.

Bijna alles is nu ook te bestellen voor de project Life layouts.....

Kort om te veel om op te noemen. Wil je alle info nog eens op een rij om zelf Demo te worden klik dan eventjes nog  op deze link daar staat vanalles nog een keer vermeld.

Veel kijkplezier groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: