zaterdag 9 augustus 2014

Premiere Feestje Creations by Jolan

Premiere Feestje bij  “Creations by Jolan”
Wanneer: 30 augustus 2014
Waar: Oude Diedenweg 16 in Wageningen
(bij het Tankstation parkeren op het rode grit en volg de pijlen)
Tijd: 11.00 tot 15.00 uur
Toegang: Gratis

Hou jij ook zo van kaarten en leuke dingen maken?

Kom dan zaterdag 30 augustus op mijn feestje ter gelegenheid van de nieuwe 
Stampin Up Herfst-Winter catalogus.

Voor iedereen ligt een gratis Catalogus klaar en kleine attentie. Bij elke 30,00 € die je zaterdag uit de catalogus bestelt krijg je een lootje waarmee je leuke prijzen kunt winnen. Kun je niet komen die dag maar wil je wel graag een catalogus ontvangen dan kun je deze vanaf heden al  gratis ophalen of opgestuurd krijgen tegen portokosten. Stuur dan een emailtje naar jmemeurs@hetnet.nl

ER IS EEN GRATIS MAKE AND TAKE DIE DAG!

Op deze dag verkoop ik ook mijn gebruikte retired stempel sets. Zijn er zakjes met lint op kleur te koop 10 meter voor 5,- €. Zijn er leuke kaartenkitjes te koop voor 5,- €. 
En natuurlijk voor de liefhebbers zijn er heerlijk ruikende zeepjes , lipbalsem en handzeep te koop.

Er zijn volop leuke voorbeelden uit de nieuwe catalogus te zien. Het nieuwe workshop programma is klaar en je kun je terplekke opgeven! Het programma staat ook al online op mijn blog onder kopje workshops!
Ik  geef ook bij jou thuis of hier Stampin Up party’s voor jou en je vriendinne. Mail voor info: jmemeurs@hetnet.nl

Voor meer inspiratie kijk je op mijn facebook pagina “Creations bij Jolan” !


Wie weet tot ziens, Jolanda Meurs


Geen opmerkingen: