donderdag 25 september 2014

Su-per Challenge blog / Jolanda Meurs

Hallo Allemaal. 
Vandaag zijn er weer allemaal leuke voorbeelden te vinden op het 
Su-per Challenge blog.
Klik hiervoor op het blinkie aan de linkerkant!

18 november heb ik hier thuis de workshop be the Star. 
(Voor meer workshops klik op het tabje boven in het blog)
 Ik heb drie leuke projectjes gemaakt voor het Su-per Challenge blog. 
Vrije keuze deze keer.
 Een lief Sterrenkaartje met de stempel Four Feathers
Een Petite Cafe Gift Bag die ik eerst embossed heb. Daarna de randen met wat inkt aangezet
zodat de Sterren EXTRA opvallen. Afgewerkt in dezelfde kleurstelling als de kaart
Ik had nog wat over dus snel...... een leuke kado label er bij gemaakt.

Heb je vragen mail me gerust. Voor nog meer inspiratie kijk ook eens op mijn
facebook pagina Creations by Jolan.
Ik plaats regelmatig verzamel bestellingen bij Stampin Up.
Je kunt je bestelling doorgeven via de mail of met een creditkaart door op de button rechtsboven in te kiezen. Lijkt het je leuk om in mijn team te komen mail me gerust voor info of klik op Join!
Fijne dag verder, tot gauw Jolanda Meurs


2 opmerkingen:

nicolet zei

Wat zijn deze doosjes en bags super gaaf geworden. Helemaal mijn kleurtjes.
Fijn weekend Jolan.
Groetjes Nicolet

Marianne Schut zei

Wat een super leuke creaties! Via het blog van Nicolet kwam ik bij jou op het blog. Super mooie dingen maak je zeg! Kom zeker vaker een kijkje nemen, heb me ook gelijk als volgster aangemeld. (enne...pracht paard heb je! heeft wel iets van die van mij weg...) Groetjes Marianne