donderdag 12 februari 2015

Weekly Deals bij Creations by Jolan

Hallo allemaal, 

Wat leuk dat jullie weer en kijkje komen nemen op mijn "Blog"
Vergeet niet om ook op mijn facebook pagina Creations bij Jolan te kijken. Hier staan altijd meer leuke creatieve projectjs op. Dit komt gewoon omdat het makkelijker gaat om met je telefoon snel een foto met wat tekst te plaatsen. 

De nieuwe Weekly Deals zijn weer bekend. Deze aanbieding loopt tot en met dinsdag 17 februari!
Maandag avond 16 februari heb ik weer een verzamel bestelronde. Wil je mee bestellen geef dan op tijd je bestelling door op jmemeurs@hetnet.nl

Heb jij het Magnetische platform nog niet voor je Bigshot..... Dan is dit je kans. Hij kost nu 36,71 tijdens de Weekly Deals. Ikzelf kan gewoon niet zonder. Door de magnetische werking blijven al mijn stanzen perfect liggen en verschuiven ze niet tijdens het stansen.

Ook de Gift Card Envelope stans is in de aanbieding. Je kunt er zo veel meer mee doen dan alleen enveloppen stanzen. Kijk maar eens goed naar deze leuke lollie houders. Zaterdag heb ik een leuke Valentijn uitvoering op mijn Facebook Pagina hiervan staan! 


 Maar ook leuk doosjes kun je er mee maken.....


Weekley Deals geldig tot dinsdag 18 februari.

Heb je vragen mail me gerust.


Met je Credit Card kun je 24/7 online shoppen in mijn webwinkel.
Klik daarvoor op het plaatje rechts bovenin mijn blog.

Tot gauw,
Jolanda


Geen opmerkingen: