donderdag 26 maart 2015

Su-per Challenge #82 / Creations by Jolan

Hallo Allemaal,

Voor Challenge nummer #82 is het de bedoeling dat je een kaartje maak naar 
aanleiding van onderstaande sketch.



Dit soort dingen vind ik altijd heel leuk om te doen.
Wil jij ook mee doen? 
Ga dan naar het blog van de SU-per Challenge en plaats daar je kaartje om zo kans te maken op een leuke prijs. 
Let wel op je kaartje moeten wel Stampin'Up producten gebruikt zijn.
 Er is ook een facebook pagina!  Neem daar ook eens een kijkje.

Dit is mijn uitwerking.


Voor deze kaart heb ik eerst een basis gesneden van Crumb cake. Gewoon de helft van een A4 vel! Van Naturals White heb ik 3 stroken gesneden van 3 cm breed. Er blijft dan precies 0,5 cm overal over. Ik heb de twee kleine sterren gebruikt van de set "Stars" en die uitgetanst met de Bigshot. Daarna heb ik de stroken gestempeld met de I Love Lace achtergrond stempel.
Wat kleine bloempjes uit de Itty Bitty Accents punch Pack serrie en lovertjes 
maken de kaart helemaal af. De kleine pareltjes zijn bruin gekleurd met de Blendabilities en de tekst is uitgestanst met de set  "Hello You" 
deze set stansen zijn verkrijgbaar TOT 2 JUNI 2015!

Wil je bestellen dan kan dat door een mail te sturen naar jmemeurs@hetnet.nl
Of via mijn webwinkel die 24/7 open is. Let op betalen kan alleen met je creditkaart

Lijkt het je leuk om ook demo te worden in mijn team?
Mail me gerust ik leg je graag alles uit.

Tot gauw weer.
Groetjes Jolan



Geen opmerkingen: