woensdag 22 april 2015

Stampin'Up goodbyes / Creations by Jolan


Gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog!
Wat een dag gisteren toen de lijst online kwam met producten die "retiring" zijn
en met grote kortingen worden aangeboden tot wel 50%
Het was zo druk op de site van Stampin'Up dat de server er een hele tijd heeft uitgelegen.
Aan de achterkant werd er heel hard aangewerkt om alles op te lossen.
Maar tja, 50% korting wie wil dit nu niet!!!!!!
Gelukkig heb ik gisteren veel kunnen bestellen en ik verwacht dat bepaalde producten die
op "hold" gezet zijn misschien toch nog op voorraad zullen zijn.

"KLIK HIER"  Voor de PDF lijst met producten die straks niet meer te krijgen zijn.
Deze lijst kun je ook heel gemakkelijk bekijken in mijn webwinkel met bijbehorende plaatjes.
 "KLIK HIER"
Dus heb je nog iets nodig of is er iets wat je de hele tijd al had willen hebben dan is dit je kans om het voordelig aan te schaffen met kortingen die oplopen tot wel 50%.

Je kunt zelf shoppen in mijn online winkel. Hier kun je alleen betalen met je credit card.
Je kunt me een mailtje sturen met je wensen. Via Facebook een berichtje mag natuurlijk ook.
Ik ga mijn uiterste best doen voor je. 
Maar weet wel hoe langer je wacht 
OP=OP!!!!
Dus stuur je bestelling door naar jmemeurs@hetnet.nl

 Klik op de video en krijg een leuk overzichtje van de retired producten.

Wees slim 
Kom in mijn gezellige team. Per 2 juni komt de nieuwe Catalogus uit.
Wordt zelf HOBBY demo en profiteer van de 20% korting die je ALTIJD krijgt
Als Stampin'Up demo mag je ook al een maand eerder bestellen uit de catalogus. 

Extra zakcentje verdienen? 
Dat kan natuurlijk ook wanneer je er je eigen BUSINESS van maakt.
Natuurlijk hoeft dit niet. Zelf demo zijn is een geweldig leuke ervaring het heeft mij heel veel gebracht. Leuke, vriendinnen,  bijeenkomsten, buitenlandse uitjes en nog veel meer.....
Ik deel graag mijn creatieve ideetjes met je.
Dus kom gezellig in mijn team Creations by Jolan.
Heb je vragen er over mail me gerust ik vertel je er graag over.

Wees niet bang je zit nergens aan vast, Probeer het gewoon!
Stap je in als Demo dan mag je een starters pakket uitzoeken (ook uit de nieuwe catalogus)
voor 129,00 € met een waarde van 175,00 €
Krijg je nog eens 10% extra korting op je eerste bestelling binnen 45 dagen.

Vindt je het niks.... Prima dan stopt het gewoon na 3 manden. MAAR JE MAG ALLES HOUDEN.
Schrijf je nu in door op onderstaande link te klikken.
Zorg dat je, je gegevens bij de hand heb en je lijstje ter waarde van 175,00 €

"klik hier" om je in te schrijven

groetjes Jolanda


Geen opmerkingen: