donderdag 4 juni 2015

Challenge #92 Su-per Challenge blog / Jolanda Meurs


Hey hallo,

Tis weer tijd voor de Su-per Challenge.
Deze keer een leuke sketch. Doe je ook mee?


Dit is wat ik bedacht heb. 


Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid en het nieuwe Stampin'Up punchbord gebruikt. Natuurlijk kun je hele leuke zakjes en tasjes er mee maken maar toen ik het bord zag begon het gelijk te borrelen bij mij boven in. Volgende week 12 juni dus iets heel anders met hetzelfde bord.

Voor de banners heb ik de nieuwe Banner Triple Punch gebruikt. Zo handig en altijd dezelfde mooie banners in drie maten. Ik was eerst niet zo enthousiast en had de pons besteld voor de open dag hier.  Maar ondertussen heb ik hem al heel vaak gebruikt. Ik ben er heel blij mee.






Het design papier wat ik gebruikt heb is het nieuwe Bohemian. Zulke mooie kleuren en er is ook bijpassend cardstock in A4 formaat bij. 24 vellen in drie kleuren voor 8,50. Je hoeft dus niet meer een heel pak te kopen.  De bijpassende inktpads zijn Bermuda Bay, Delightful Dijon en Rich Razzleberry. Dat is nu ook precies wat ik zo leuk vind aan Stampin'Up alles is op elkaar afgestemd.











Er is zelfs bijpassend Washi tape bij te verkrijgen. Zeg nou zelf .... wat een leuke set zo!



Ga naar het blog van de Su-per Challenge en plaats je eigen Creatie. Wij van de Su-per Challenge zijn heel benieuwd wat jij maakt. E wie weet ben jij de Gelukkige voor een leuk prijsje. Je vind de link {hier}


Tot gauw groetjes Jolan

1 opmerking:

Sarah zei

Dit is zo leuk ! De papieren , de kleuren , zo mooi !
En wat jij er mee maakte ook ! Ik ga je zeker volgen ! Liefs ☆ Sarah ☆