woensdag 29 juli 2015

Handgel Template / Jolanda Meurs















Hallo,

Vandaag heb ik een filmpje voor jullie. 
Het lukt me steeds beter om zo'n filmpje te bewerken. Ik mis nog wel een muziekje in het eerste stukje maar ik was er eventjes klaar mee gisteren........
Ik hoop dat het voor jullie zo een beetje duidelijk is wat ik gedaan heb voor dit leuke doosje.
Er passen precies twee hand gel flacons in. Ik vind het leuk wanneer jullie een reactie achter laten wat je er van vindt!!!!!!!!



























Voor de basis heb ik een stuk cardstock gesneden van 8,5 x 17 cm. De beide lange zijden zijn gerild op 2,5 cm. Toen heb ik het papier een kwartslag gedraaid en gerild op 3,5 en 6 cm. Voor het vervolg kun je beter eventjes naar het filmpje kijken. Mocht iets je niet duidelijk zijn laat het me dan weten.









De aanbieding in de maand juli en augustus is:

Paperpad Go Wild + clear Homemade for You GEEN 31,75 maar 27,50.
Paperpad Go Wild + hout Homemade for You GEEN 39,75 maar 32,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + clear Homemade for You GEEN 40,25 maar 37,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + hout Homemade for You GEEN 48,25 maar 42,50

Wil je iets bestellen mail me of stuur via facebook een berichtje.
groetjes Jolan











Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Joke Mulder zei

Hartstikke leuk doosje heb je gemaakt leuk filmpje ook je word steeds beter Jolan met de filmpjes groetjes van mij.