donderdag 10 september 2015

De nieuwe Weekly deals / Jolanda Meurs


Hey hallo,

Elke week zijn er nieuwe Weekly Deals!  Producten met een leuke korting.
Deze zijn geldig van woensdag ochtend 01:00 uur tot de dinsdag daarop 23:00 uur.
Wist je dat je ze elke week ook kunt vinden via mijn webshop? {hier}
Daar kunt je ze ook beter bekijken en de prijzen/bestelnummers zien.

Volgende week dinsdagavond rond 18:00 uur gaat er weer een verzamelbestelling uit.
Je hoeft dan geen verzendkosten te betalen en kunt je bestelling hier ophalen.

Dit zijn de Weekly deals van deze week:

Zie je die leuke Flower Medaillion Punch? Ik zeg kopen NU!!!!
Waarom.... je kunt daarmee de grote Sneeuwvlok uitponsen van de stempelset Flurry of Wishes
uit de "Handmade of Seasons Stampin'Up" catalogus
Deze set is zo wie zo mijn favoriet. Hieronder een aantal voorbeelden uit de catalogus.

Echt ik ben zo verlieft op deze set.
Wist je dat ik dinsdag 6 oktober een workshop geef met deze stempelset.....
Bestel NU je eigen set en ontvang 7,50 korting op de workshop.
Geef je op door een email te sturen naar jmemeurs@hetnet.nl
De bundel in clear kost 39,75 artikelnummer 140868
Je krijgt dan de stempelset met de bijbehoren pons.
MAAR zoals ik hierboven al vertelde hoort er nog een pons bij deze stempelset
en die is nu in de AANBIEDING van 22,- voor 16,59 euro!!!!!

Dit schattige kleine doosje heb ik ook gemaakt met de pons uit de Weekly Deals.
Tijdens deze workshop laat ik jullie zien hoe ik dit doosje gemaakt.

Tot snel groetjes Jolan

Lijkt het je leuk om mijn team te komen versterken?
Ik deel graag al mijn creatieve ideetjes met je.
Mail voor info naar jmemeurs@hetnet.nl



Built for Free Using: My Stampin Blog



Geen opmerkingen: