maandag 4 januari 2016

Sneak peak 8 Voorjaars catalogus Stampin'Up Creations by Jolan


Whoehoe.....

Wanneer jullie dit blog berichtje ontvangen/bekijken is ook de nieuwe Stampin'Up Voorjaars Catalogus  ingegaan!
Yes iedereen kan helemaal los gaan.
IK ben heel enthousiast over alle nieuwe producten.
Er staat voor iedereen wel wat in.



Voor vandaag heb ik een kaartenhouder gemaakt. Omdat het een vouw techniekje is waarbij geen lijm gebruikt wordt heb ik er maar weer een filmpje van gemaakt. Maar is eea niet helemaal duidelijk mail me dan gerust op creationsbyjolan@gmail.com














Op mijn You tube kanaal Creations by Jolan vind je nog veel meer leuke voorbeelden.
Wanneer je, je abonneer mis je niks.




Ik heb Papier gebruikt uit de Sale-a-bration. Het staat helemaal achterin op de laatste pagina.
HET IS GRATIS!!!!  Op de voorkant heb ik de nieuwe stempel set Birthday Blooms gebruikt. Deze heb ik gestempeld op Whisper White en heerlijk in zitten kleuren met mijn blenderpen.
Dit is zo'n heerlijk werkje en het resultaat mag er zijn. Zeker wanneer je de bloemen nog eens bestrijk met de Wink of Stella brush. Deze geeft een glitter effect. Het staat op blz 24 en kost 9,50 €.




Is jouw wensen lijstje langer dan 129,- euro dan adviseer ik je om zelf demo te worden.
Het starters pakket kost 129,00 euro. Je mag dan voor 175,00 uitzoeken. (46,00 extra dus)
Maar.......
Tijdens de Sale-a-bration periode mag je voor nog eens 45,00 exra uitzoeken!!!!!!!!
Je betaald dus 129,00 euro en mag voor 220,00 uitzoeken en de porto is ook nog eens gratis.
Je profiteert dan van altijd 20% korting op je bestellingen tijdens je periode dat je Brons bent en 25% korting wanneer je Brons Elite bent! Meer weten mail me op creationsbyjolan@gmail.com



De eerste bestelling is er al uit. Maar woensdag 6 januari plaats ik nog een bestelling.Geef je lijstje dus op tijd door.
Bedankt weer voor het kijken en tot gauw.


groetjes Jolan


Geen opmerkingen: