zaterdag 30 januari 2016

Thank you so much giftbox Super Challenge / door Jolanda Meurs

Hey hallo welkom op mijn blog,

Misschien denk je...... hé deze week is het toch niet jouw beurt. Dat klopt!
Helaas moet ik jullie vertellen dat dit de laatste keer is. We gaan stoppen met de SU-per Challenges.
We zijn allemaal ontzettend druk en het kost best veel tijd elke keer.
Vandaar dat ALLE DT-LEDEN afscheid nemen door mee te doen aan deze laatste Challenge.







Ik heb daarom niet voor het onderwerp "Winter" gekozen maar een "Thank you so Much" tekst. Ik wil iedereen bedanken via deze weg voor hun inzet en prachtige projecten.









Zoals jullie weten ben ik gek op doosjes en kadootjes maken voor anderen. Dat is ook wat ik het liefste maak. Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met het tijdschrift "Kadoosjes" en inmiddels zijn er heel veel mensen die ook graag leuke kadootjes maken voor anderen.

De laatste paar dagen merk ik dat ik elke keer de papierlijn It's my Party gebruik. Het papier is wat dikker en daarom ook zeer geschikt voor andere leuke projectjes. Wat is dat een leuk "Paper stack".
48 vellen van 30,5 x 30,5 cm. Het is ook nog eens dubbelzijdig.... Je krijgt 4 vellen van elk dessin.
art.nr: 140552 € 31,50. Nu denk je vast jeetje wat duur maar waarom deel je het niet met je vriendin.
Dan is het ieder € 15,75. Er is bijpassend cardstock bij in een speciale "Cardstock set" met de kleuren Crushed Curry, Melon Mambo en Mint Macaron. 24 vellen A4 art.nr: 140718 € 8,50. Daar kun je heel wat leuke dingen mee maken.



Nog eventjes in het kort.
Zwart Cardstock: 27 x 6 cm
Dessin papier: 26 x 5 cm
Bodem: 14 x 10 cm
Lange zijde  rillen op 6 en 8 kwartslag draaien en rillen op 2 en op 8 cm
Strook rillen op 5,5 op 7,5 en op 18 cm.

Alle gebruikte materialen kun je bestellen via mijn webwinkel aan de rechterkant "shop". Maar je kunt me ook gewoon een mailtje sturen naar creationsbyjolan@gmail.com.




Ik hoop dat dit niet de laatste keer is dat je mijn blog of facebook bezoek.
Je vind er namelijk de leukste projecten.
Heb je vragen of wil je iets weten mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com

groetjes Jolan en dus tot de volgende keer.
Psttttt heb jij je al geabonneerd op mijn you-tube kanaal?
Nee? Ik heb namelijk nog veel meer leuke filmpjes daar staan!



Geen opmerkingen: