donderdag 4 februari 2016

Love you Stampin'Up Jelly bean heart / Creations by Jolan



Hallo, hallo....

Klaar voor weer een leuk voorbeeldje?
Hebben jullie in de nieuwe catalogus die leuke "snoep" zakjes gezien op blz 23?
Neeheeee.....


Ze zijn heel bruikbaar om te vullen en er een leuke label aan te hangen. 
Maar ik heb er tuurlijk iets anders mee gedaan.
Op het internet heb ik Jelly Beans gekocht allemaal in de zelfde kleur 
en daar twee zakjes mee gevuld!


De bovenkant strikte ik met een touwtje dicht. 
Over de hele lengte aan de zijkant heb ik rode tacky tape geplakt.
Na het vullen heb ik deze tegen elkaar aan geplakt. EN KIJK..... 
Op deze manier lijkt het precies een "hart"


De banner komt uit de Stempelset Bloomin'Love (art.nr:140643 21,00 € blz 17)
Het rode hartje wat er onder zit is gestempeld met real red uit dezelfde set. 
Pons van het Glimmer paper een scallop cirkel.
 Wanneer je het dan afwerk met wat Silver Thread is het een geheel.
Kom je morgen ook weer gezellig een kijkje nemen hier?

Zaterdag hebben we een hele leuke bloghop van de Creatieve Harten.
Hier alvast een klein sneakje.

Niet vergeten dus komende zaterdag.
BLOGHOP BIJ DE CREATIEVE HARTEN!!!!
"Love is in the Air"

 
groetjes en tot de volgende keer 
Jolan

Geen opmerkingen: