donderdag 24 maart 2016

Gratis Stampin'Up Dimensional en/of Snail adhesive runner bij Creations by Jolan


Hey hallo welkom weer op mijn blog.
Ik ben van de week heerlijk aan het knutselen geweest. Ik heb een setje verjaardags kaarten gemaakt want mijn stapel was zo goed als op. Elke keer neem ik mijzelf voor een doosje te maken met daarin de vloppen op data!!!!!!!! Dan kan ik ze op tijd op de bus doen. Zucht. 
Ja dat neem ik me voor maar ik heb gewoon tijdgebrek.

Afgelopen weekend heb ik deze kaart gemaakt in de kleur Crumb cake.
De cijfers heb ik uitgestanst met de "Large numbers Framelits Dies". 
Ohwjee ik zag dat ik die nog ongebruikt had liggen samen met de bijbehorende stempel "Number of Years" Maar toen ik er mee aan de slag ging kwam ik er achter hoe leuk deze set eigenlijk is....


Zeg nou zelf echte post is toch veel leuker dan een Appje of een Faceook berichtje.....
 Stampin' Up! speelde hierop in met de lancering van de #imbringingbirthdaysback stempel. Deze mooie houten stempel voor op je kaart en/of envelop is alleen verkrijgbaar op hout en kost € 15. 


 Iets meer dan een maand geleden is Shanon West van Stampin'Up hiermee begonnen. Ze had een fimpje gemaakt met daarin de oproep de "VERJAARDAGSKAARTEN" weer terug te brengen.Weg met de felicitaties via What'app en Facebook! Stuur een zelfgemaakte kaart....
Om dit kracht bij te zetten had ze een hashteck gemaakt #IMBRINGINGBIRTHDAYSBACK.
Ze had zelf een stempel gemaakt hiervoor. Maar dit idee begon helemaal uit de hand te lopen dus heeft ze de CEO van Stampin'Up om hulp gevraagd. En zie hierboven het resultaat.
Wil je ook deze super leuke en gave stempel bestellen? Dat kan stuur mij een mailtje op creationsbyjolan@gmail.com
Wist je dat de Sale-a-bration volgende week donderdag zijn laatste dag heeft? Vergeet dus niet bij iedere 60,- je gratis artikel door te geven.

Bestel je voor 60 euro aan Stampin'Up producten dan krijg je gratis een pakje Dimensionals. Bestel je voor 120,- euro aan Stampin'Up producten dan ontvang je gratis een pakje Dimensionals en een Snail adhesive runner. Let op .... deze actie loopt tot vrijdag 1 april. Bestel je via mijn webwinkel dan krijg je het via de post toegestuurd.



Het aftellen naar het einde van de SAB is begonnen nog 7 dagen te gaan....
Nog 7 dagen gratis artikelen.
Voor vragen mail naar creationsbyjolan@gmail.com

 Tot morgen groetjes Jolan



1 opmerking:

Rian zei

Zo kan je natuurlijk ook de cijfers gebruiken: gewoon uit je kaart stansen ipv de stans met ander papier te gebruiken.
Leuke kaart!