woensdag 25 mei 2016

Extra Stamin'Rewards / Creations by Jolan



Extra Hostess Credits in de maand Juni!
Begin de maand Juni goed..... Stampin'Up heeft namelijk een extra actie. Koop je voor 350,- euro dan krijg je natuurlijk de 10% om extra mee te shoppen. Maar je krijgt nog eens 35,- EXTRA om mee te shoppen! Betekend dus dat je VOOR 70,- EURO GRATIS MAG UITZOEKEN . Dit noemen we Stampin'Rewards. Hou dus je eigen feestje of combineer jouw bestelling met je vriendin. Er staan genoeg leuke nieuwe producten in de nieuwe Stampin'Up catalogus 2016-2017.



Maar er is nog een ACTIE!!!!! Kom je gezellg in mijn team dan mag je GRATIS TWEE EXTRA stempels uitzoeken. Ongeacht de waarde. Een starters pakket kost 129,- euro en je mag voor 175,- euro aan producten uitzoeken. Deze actie is geldig in de maand juni! Mail naar creationsbyjolan@gmail.com
voor extra informatie





Wil jij met je vriendinnen zelf een leuke party organiseren mail me dan voor een afspraak en gebruik deze extra hostess credits om nieuwe spullen aan te schaffen.

Je kunt met je credit kaart lekker zelf shoppen in mijn online winkel door rechts boven op het winkelwagentje te klikken.  De Hostess credits worden vanzelf verrekend aan het einde. Heb je geen credit kaar? Geen probleem stuur mij je wensen lijstje. Vergeet niet ook te vermelden wat je graag voor de 70,- euro wil hebben. En ik zorg er voor. Je kunt je lijstje mailen naar creationsbyjolan@gmail.com
Groetjes Jolan en tot snel.
  

Geen opmerkingen: