maandag 16 mei 2016

Nieuwe Stampin'Up catalogus 2016-2017 sneak peek 6 / Creations by Jolan


Sneak Peek nummertje 6
A Little hello Rittersport giftbox. En ja met weer een filmpje omdat het cyber monday is.
Sorry dat het eventjes duurde maar door wat omstandigheden hier thuis lukte het mij niet om nieuwe filmpjes op te nemen. Terwijl ik er genoeg nog te maken heb voor jullie. Dus maak je niet ongerust er komen er beslist nog meer.


Ik heb een leuke Rittersport verpakking gemaakt met het nieuwe design papier Affectionately Yours. Daar hoor ook een cardstock pack bij in de kleuren Watermelon Wonder, Mint Macaron en Night of Navy.










































De afmeting is 5,5 x 5,5 cm en 3 cm hoog. Het is super easy om te maken.
Alle benodigde materialen kun je via mij bestellen. Mail daarvoor naar creationsbyjolan@gmail.com.





Basis: 5,5 x 14 cm
Binnen kant: 2x 8 x 10 cm

Op de buitenkant heb ik de nieuwe Stampin'Up stempel Badges en Banners gebruikt. Daar horen twee ponsen bij. Degene die ik hier gebruikt heb is de Duet Banner.







Veel plezier met het kijken enne tot morgen voor weer een nieuwe Sneak Peak.


Gebruikte materialen:
Design papier: Affectionately Yours met bij behorend cardstock in de kleuren Watermelon Wonder, Mint Macaron en Night of Navy
Stempel: Badges en Banners
Pons: Duet Banner
Lint: Ruched Ribbon Dapper Denim


Geen opmerkingen: