vrijdag 20 mei 2016

Nieuwe Stampin'Up catalogus sneak peek nr. 9 / Creations by Jolan

Hey hallo,
En hebben jullie gisteren een lekker rondje geblog-hopt langs het Creative Support team Europe.
De dames kwamen uit Frankrijk, Oostenrijk, Duitsland en Nederland.
Vandaag wil ik jullie een aantal shaker kaarten laten zien die ik gemaakt heb met de nieuwe In Color voor 2016-2018. Ik heb eerst een witte basis kaart gesneden. Daarop het ik gewerkt met het nieuwe In Color papier voor 2016-2018. Het bijpassende Cardstock heb ik iets kleiner gesneden.

 In Color Dapper Denim
Ik heb eerst de tekst gestempeld in het midden van het cardstock. Toen heb ik het frame met zwart gestempeld op hetzelfde kleur cardstock. Dit heb ik netjes uitgeknipt er er een transparante sheet achter geplakt. DAARNA heb ik de speciale foamstrips die Stampin'Up nieuw in het assortiment heeft op het randje geplakt! Ik heb de basis gestempeld met de "vegenstempel" uit de set Painter's Palette. Voordat ik het frame op de kaart plak plak ik altijd een paar lovertjes vast! Dat staat altijd leuker want anders liggen alle lovertjes onder in!

 In Color Flirty Flamingo

 In Color Sweet Sugar Plum

 In Color Peekaboo Peach

 In Color Emerald Envy


 Dank je wel voor het kijken weer.
Alle materialen zijn van af 3 juni via mij te bestellen.
Mail voor info naar creationsbyjolan@gmail.com
Vraag ook de nieuwe klanten kaart in. 
Klik hier voor meer info.

Gebruikte materialen:
Papier: In Color dsp 2016-2018, Whisper White, Dapper Denim, Emerald Envy, 
Flirty Flamingo, Peekaboo Peach en Sweet Sugarplum
Inkt: Zwart, Dapper Denim, Emerald Envy, Flirty Flamingo, 
Peekaboo Peach en Sweet Sugarplum
Stempelset: Painter's Palette
Extra: Window Sheets en Foam adhesive strips

1 opmerking:

Rian zei

Dat is een goede tip: een paar lovertjes vastplakken. Ga ik onthouden.