woensdag 1 juni 2016

Laatste Stampin'Up catalogus SNEAK PEEK / Creations by Jolan

Wil je Stampin'Up producten bestellen?
Ook 3 juni gaat er een verzamelbestelling uit! Alle nieuwe producten zijn dan bestelbaar.
Mail je verlanglijstje op tijd door naar creationsbyjolan@gmail.com


Goedemorgen bij de laatste sneak peak van Creations by Jolan.
Hebben jullie genoten van alle leuke voorbeeldjes. Ik heb de leukste bewaard tot vandaag. Dit is mijn favoriet. Ik zou het erg waarderen wanneer jullie een berichtje achter laten wat jullie van alle leuke voorbeeldjes hebben gevonden. En welke is zullen favoriet?????

Vrijdag 3 juni gaat de 1 eerste verzamel bestelling er uit van de NIEUWE STAMPIN'UP CATALOGUS! Wil je mee bestellen dan kan dat door je verlanglijstje te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com. Je kunt gelijk gebruik maken van je klanten kaart. En boven de 75,-€ wordt het gratis naar je toegestuurd hier in Nederland. Bestel je boven de 200,- € vergeet dan niet GELIJK je Hostess credits door te geven! EN HOE LEUK BOVEN DE 350,- € MAG VOOR NOG EENS 35,- € AAN HOSTESS CREDITS GRATIS BESTEED WORDEN!!!!

Voor de sneak peak van vandaag heb een vel Denim.... uit het In Color 2016-2018 genomen. Hier over heen heb ik een borduur ring voorzichtig gedrukt.  Onder de foto zitten wat restjes waar ik strookjes van gesneden heb. Om dat wat beter uit te laten komen heb ik een doilly er tussen geplakt. Op deze manier heb je een super leuk schilderijtje voor aan je muur. Dit projectje heb ik achter gelaten in Salt Lake City. Ik hoop echter dat het een mooie bestemming gekregen heeft op het Hoofd kantoor in Riverton.


Op de foto mijn paard Wish. Ik ben nog iedere dag zo blij met hem. Het is zo'n leuk en lief paard. Soms is hij net als een hondje. Hij vind het heerlijk om zijn hoofd in je nek te leggen en kroelen in je haar! Ik hoop dat ik nog lang van hem mag genieten.



Heb je vragen of wil je iets weten? Mail me op creationsbyjolan@gmail.com








Gebruikte materialen:
Designer paper: In Color 2016-2018 art.nr: 141408 / 26,75€
Cardstock:Dapper Denim art.nr: 141419 / 9,75 en Whisper White art.nr:
Stempel: Bloomin'Love art.nr: 140643 / 21,00 en Greatest Greetings art.nr: 140706 / 30,00 €
Inkt: Dapper Dennim art.nr: 141394 / 8,00 € en Zwart art.nr: 140931 / 8,50 €
Extra: Pons Blossom Bunch art.nr: 140612 / 22,00 € Pons Confetti Hearts Border art.n: 137415 / 27,00 € Doilies art.nr: 141701 / 3,75 ( + Het is zo verzwarte stift)

Geen opmerkingen: