dinsdag 14 juni 2016

Stampin'Up Ferrero Rocher tjokolaatjesss..... / Creations by Jolan

Volgende verzamelbestelling is vrijdag 17 juni
Geef je lijstje door op creationsbyjolan@gmail.com
Gratis verzending in Nederland vanaf 75,- 


Hey hallo,

Leuk dat je de moeite neemt om vandaag nog een keer op mijn blog terug te komen. Want zoals ik al gezegd had hoorde er bij het Ferrero doosje van gisteren nog een ander bijpassend aardigheidje!
(je vind de link van het doosje met het you tube filmpje {hier}

Ik had ook deze traktatie erbij gemaakt in dezelfde kleuren als het doosje. Simpel en snel om te maken met een super leuk resultaat. 


Ik heb hiervoor de ster uit de stempelset Confetti celebration twee keer met goud geembossed. Deze uitgeponst met de Medium Star pons. Ze tegen elkaar aan geplakt met een cocktail prikker er tussen. Uit het mooie gouden Foil papier heb ik de ster uitgestanst daarvoor heb ik de Star Framelits gebruikt. Het is eventjes mikken maar in het midden heb ik met de 1 inch cirkel pons een gat geponst zodat de ster precies over het bolletje van het chocolaatje past.
Prikker er in.... Tekst met goud geembossed en uitgeponst met de Classic label. 
En klaar.......  Ik heb ze gemaakt voor een verjaardags feestje maar er zijn tal van andere mogelijkheden te bedenken. Zoals en trouwerij, afscheid op school enzv.

Dank je wel weer voor het kijken. Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Natuurlijk kun je ook in mijn webwinkel hier rechts boven bestellen of een berichtje va facebook sturen. Tot snel groetjes Jolan









Benodigde materialen:
Design papier: Pop of Pink art.nr: 141648
Cardstock: Early expresso art.nr: 121686
Stempel: Confetti Celebration
Inkt: Melon Mambo: art.nr: 126948
Pons: Medium Cirkel pons 3/4 inch art.nr: 119873, Star art.nr: 138293 en Duet Banner art.nr: 141483 en Classic Label art.nr: 141491
Extra benodigdheden: VersaMark art.nr 102283, Embossing Buddy art.nr: 103083 Heattool art.nr: 129055 Embossing poeder goud art.nr: 109129 Stars Framelits art.nr: 133723











Geen opmerkingen: