vrijdag 22 juli 2016

Laatste deel van Party Time deel 6... / Creations by Jolan

Vandaag een overzicht foto van alle projectjes die ik jullie afgelopen week heb laten zien.
Deze projecten kon je terug vinden in een van de Tijdschriften van uitgeverij Scala.

Al deze projectjes en hoe je ze moet maken vind je terug in de berichten van afgelopen week!
Zelf vond ik dit een hele leuke opdracht om te doen. Het onderwerp was verjaardag!
Dat is denk ik wel goed naar voren gekomen. Stampin'Up heeft daar altijd super leuke materialen voor. Deze kun je via mij bestellen door een mailtje te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com. Natuurlijk mag je ook een berichtje sturen via facebook.

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com
Alle gebruikte materialen zin via mij te bestellen.

groetjes Jolan

Geen opmerkingen: