zondag 24 juli 2016

Stampin'Up Christmas in July / Creations by JOlan

Vorig jaar gaf ik deze workshop waarbij we deze krans maakten vol met 10 gave leuke kleine doosjes. Nu is mij gevraagd of ik dat weer wil doen?
Bij voldoende deelname lijkt mij dat een super idee.
Deze zal plaatsvinden op zaterdag 26 november 2016 hier in Wageningen.
We maken natuurlijk 10 andere doosjes. De kosten hiervoor bedragen 49,95.
Inclusief lunch. We beginnen om 10:00 uur en rond 15:00 stoppen we.
Je krijgt de patronen en materialen mee om thuis de krans verder af te maken.


Geef je op via creationsbyjolan@gmail.com








 De doosjes van vorig jaar kun je ALLEMAAL vinden op mijn you tube kanaal:
Creations by Jolan

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com
Alle gebruikte materialen zin via mij te bestellen.

tot snel weer 
groetjes Jolan



Geen opmerkingen: