dinsdag 5 juli 2016

YAY! It's your day / Creations by Jolan

It's your day...... Yay!!!!!
Yay!
Wanneer jullie dit lezen zit ik in de bus naar Frankfurt. 
We gaan met een heel stel meiden naar het Europese Stampin'Up hoofd kantoor. 

Voor deze gelegenheid heb ik 50 swaps gemaakt. 
Gewoon een leuk klein projectje van mijn favoriete tjokolaatjes.
Maar dat wisten jullie al wanneer jullie tenminste regelmatig mijn blog lezen.
De swaps zijn om uit te delen aan mijn medereizigers en aan de mensen van het Europese hoofdkantoor die we regelmatig aan de telefoon krijgen.

Vorige week maandag had ik dit doosje gemaakt als Cyber Monday. 
Hier passen drie van deze tjokolaatjes in. Je vind de beschrijving {hier}
Op mijn you tube kanaal vind je natuurlijk nog veel meer leuke doosjes. 
Neem er gerust een kijkje. 
Mocht je vragen hebben omdat iets niet helemaal duidelijk is stuur gerust een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com

Ik vind het heerlijk om leuke kleine kadootjes te maken voor mijn klanten en mijn workshoppers.
Dinsdag 12 Juli is de laatste workshop voor de vakantie. We maken er natuurlijk weer een feestje van. Er is maar beperkt plaats. Geef je dus snel op want vol=vol.
Mail hiervoor naar creationsbyjolan@gmail.com


tot snel groetjes Jolan


Gebruikte Materalen:
Stampset Confetti Celebrationart.nr: 142034/Foil Sheet art.nr: 132622/Wisper White Cardstock art.nr: 106549/VersaMark art.nr: 102283/Gold emboss Powder art.nr: 109129/Medium Star punch art.nr: 138293/ 3/4 inch Circle Punch art.nr: 119873/ Classic Label Punch art.nr: 141491/Embossing Buddy art.nr: 103083/Heat Tool art.nr: 129055/Star Framelits art.nr: 133723
Wis je dat ik een eigen You tube kanaal heb en je de leukste doosje daar vind?

Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com



Geen opmerkingen: