zaterdag 6 augustus 2016

Stampin'Up baby kaartjes / Creations by Jolan

Ik geloof dat er hier een babyboom is.....
2 kindjes zijn er al geboren en twee die binnen korte tijd geboren gaan worden.
Zoveel kaartjes had ik niet op voorraad dus snel aan de gang en 4 kaartjes gemaakt 
die voor zo wel een jongen als een meisje gebruikt kunnen worden.
Stampin'Up heeft voor deze gelegenheid SU-per leuke stempels.
Ik ben aan de slag gegaan met de set Something for Baby en Made with Love.
Er zitten bijpassende dies bij dus niks geen geknipperde knip met een schaar.


Omdat ik niet wist of het een jongetje of een meisje zou worden wilde ik eerst iets in het Lila maken.
Maar buiten scheen de zon heerlijk en ik dacht.... ik gebruik eens een NIET 
gebruikelijke kleur voor een babykaartje. 


Deze keer heb ik als basis genomen de Note Cards & Enveloppes. Ideaal als je weinig tijd hebt.
Heb je ze al eens besteld. De kwaliteit is echt geweldig.
De voorkant van de kaart heb ik door de Bigshot gehaald met de Softy Falling embossing folder. 
Met VersaMark inkt stempelde ik een aantal afbeeldingen. Daaroverheen strooide ik gouden embossing poeder en nadat ik het gesmolten had met mijn heattool heb ik ze uitgestanst.
Een lintje, wat Metallic Enamel shapes en een Doilie maken het geheel af.... 


Wanneer je goed kijkt zie je dat ik ook een tekst aan de binnenkant heb gestempeld.
En ook links onder op de envelop. Wanneer ik nu tijdens het tikken naar de envelop kijk moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ik de zwarte inkt nou niet echt mooi vind voor een babykaart.
De volgende keer gebruik ik een kleurtje.......


Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.


Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn kun je me altijd een mailtje sturen via 
creationsbyjolan@gmail.com

Gebruikte Materialen:
Inkt: VersaMark inkt art.nr: 102283
Papier: Note Cards & Envelopes art.nr: 131527
Stempels:Something for the Baby art.nr: 134030, Made with Love art.nr: 138662
Dies: Baby's First Framelits art.nr: 133735
Extra: Metallic Enamel Shapes art.nr: 141678, Metallic Foil Doillies art.r: 138392, Delicate White Doillies art.nr: 141701, Emboss Powder gold art.nr: 109129, Embossing Folder art.nr: 139672
,

Geen opmerkingen: