maandag 26 september 2016

Just as Sweet as can be / Creations by Jolan

Mmmmm yummie.
Afgelopen weekend was het SUper weer. En dan heb je toch zin in een ijsje.
Vorige maand had ik een zak gekocht met heerlijk schuim-ijsjes.
Maar om heel eerlijk te zijn...... Ik had weinig zin met dat warme weer en ben dan het liefste buiten.
Tijdens de eerste workshop hier in Wageningen was het s'avonds zo warm..... 
dat ik dacht oke we gaan er iets leuks mee doen.

Ik heb een reep gesneden en deze om maat gevouwen van het ijsje. 
In het midden heb ik een cirkel uitgeponst van 1 inch. Daar paste precies het ijsje in.
Met de Tag Topper punch heb ik een sluiting gemaakt.
Deze blijft precies achter een splitpennetje hangen.

Een leuke tekst er bij en klaar ....
Yummie niet?


De onderstaande Stampin'Up KORTING'S actie is nog steeds geldig.
Wil je er gebruik van maken.... Stuur dan een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com
Op 29 september 20:00 uur loopt het af.


5 Inktpads kopen 6e gratis.
Alleen op de kleurtjes dus niet de Memento en StazOn en VersaMark
5 Inkt Refils kopen 6e gratis
(of een veelvoud hiervan)

5pakken  A4 Cardstock kopen 6e gratis
(of een veelvoud hiervan)


-Plus


-Plus
-Gratis verzending via Kiala boven de 75,- euro.
-Vergeet niet dat je boven de 200,- ook nog eens 10% Hostess credits krijgt.
-Plus

Deze actie is dus geldig tot en met donderdag 29 september 20:00 uur. Je kunt je lijstje doorgeven op creationsbyjolan@gmail.com 





Geen opmerkingen: