zaterdag 17 december 2016

Gevulde "Home Sweet Home" Stampin'Up Kerstbal

Hey hallo welkom op mijn blog. Hebben jullie de Kerstboom al staan?
Is er in jullie Kerstboom nog een plekje voor deze leuke Kerstbal met inhoud?
Het is een glazen bal van 10 cm met daarin een huisje in de kleur Crumb cake met Real Red accentjes.
De bal komt uit een plaatselijke hobbywinkel maar dit schattige huisje is gemaakt met de Stampin'Up stempelset "Sweet Home"en de stans "Home Sweet Home"! Toen ik hem in de catalogus zag staan was ik gelijk verlieft op deze set. Maar hij bleef elke keer maar liggen op mijn bureau zonder er wat mee te doen.
In mijn hoofd had ik er al verschillende ideetjes mee gemaakt maar het kwam er gewoon niet van.
EINDELIJK .... ja eindelijk heb ik er wat mee gedaan en iedereen vond het zo leuk dat ik er een extra workshop van gemaakt hebt en wel op maandag 19 december om 19:30.
Ik heb nog twee plekjes vrij! Heb je zin om ook te komen stuur dan snel een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com De kosten zijn 12,50€ inclusief materialen en koffie/thee met wat lekkers. Let wel vol is vol.....
Wil je de set bestellen dan kan dat natuurlijk ook. Hij is nu nog als bundel te bestellen met 10% korting. Vanaf 4 januari kun je hem alleen nog los bestellen.






Dank je wel weer voor het kijken. Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat op mijn blog. Wil je zelf bestellen via mijn webwinkel dan kan dat door op het logo van het winkelwagentje te klikken. Natuurlijk kun je me ook gewoon mailen of via facebook een berichtje sturen.
Tot snel groetjes Jolan

Geen opmerkingen: