woensdag 5 april 2017

Onstage Amsterdam met Stampin'Up / Creations by Jolan

Hey hallo,

Op dit moment ben ik mijn koffer aan het pakken voor het OnStage event van Stampin'Up.
Heerlijk deze keer hoef ik niet moeilijk te doen met wat ik meeneem.
Niks wegen op de terugweg.  Ook wel een keer lekker hoor. 
Ik kan meenemen deze keer wat ik wil want ik ga heerlijk met de trein ipv het vliegtuig.
Ik neem een heerlijke grote koffer mee want je weet maar nooit wat we allemaal winnen/krijgen.


    Ik kan het bijna niet geloven maar morgen is het zo ver! Het Stampin' Up! Congres vind dit jaar plaats in Amsterdam RAI! 800 consulentes vanuit heel de wereld samen onder een dak voor training en creativiteit. Ik heb er zo'n zin in! Met dank aan Damir Basic onze Business Develop Manager voor de leuke foto!
Ik kan het bijna niet geloven zo'n 850 Stampin'Up Demonstraties komen vanuit heel de wereld naar de RAI in Amsterdam. Ik heb er echt zo'n zin in om iedereen weer te zien en te spreken.
het is echt elk jaar weer een feestje.


 Ik wil je verwijzen naar mijn facebook pagina.
Daar hou ik eea beter bij 

tot snel groetjes Jolan

Geen opmerkingen: