maandag 3 april 2017

Paasworkshop / Creations by Jolan

Hey hallo,

Wat een heerlijk weekend heb ik gehad. Zaterdag ben ik hier thuis lekker bezig geweest en gisteren ben ik naar De ARTSpecially beurs in Nijkerk geweest. Dat is maar 20 minuten hier vandaan.
 Ik had me nog zo voorgenomen om alleen de spullen op mijn lijstje te kopen..... 
Maar tja met al die leuke dingen om me heen kon ik de verleiding niet weerstaan.
Ik heb me toch een leuke stansen en stempels gekocht. Ook nog de hoeken voor bij de Misti.
 Wat extra zigmarkers en natuurlijk wat papjes in diverse kleuren om heerlijk
mee te spelen. 

Dinsdag 11 april geef ik een leuke "PAAS" workshop hier in Wageningen.
Dit gaan we onder andere maken!
We maken een leuk tasje "for you". Een kaartje met een vlop. 
En dit schattige  gestempelde "konijnen zakje".

Ook maken we een leuke "kippendoosje"  
Daar heb ik nog geen foto van gemaakt maar die volgt binnenkort.
Lijkt het je ook leuk om deze workshop hier in Wageningen te komen volgen?
Dat kan geef je op via creationsbyjolan@gmail.com
Wacht niet te lang want vol=vol
We beginnen om 19:30 tot ongeveer 21:30.
De kosten zijn 12,50€ 

 Groetjes Jolan 

Geen opmerkingen: