zaterdag 3 juni 2017

Blog hop Creatieve harten / Creations by Jolan

Hey hallo welkom bij weer een nieuwe  bloghop van de Creatieve harten.
Wat Super leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Het onderwerp voor deze bloghop is "welkom"! Ik denk dan gelijk aan "welkom" alle nieuwe producten uit de Stampin'Up catalogus 2017-2018 die op 1 juni is ingegaan. Is hij niet geweldig.....

Hey hello and welcome to a new Blog Hop from the "Creatieve Harten".  How SUPER, DUPER that your are visiting my blog. Our theme for this month is "WELCOME"! Wellll.....  "WELCOME" to me means welcome to all new products. So we're celebrating the launch of the new Stampin'Up annual catalog. I hope you will be inspired with lots of new projects. I made a little bag from one sheet of the new designer paper Fresh Florals. I'm so in love with that design paper. I have made a little tutorial on you tube. I'm sorry it is in Dutch but it is easy to follow.

Als het goed is ben je hier gekomen via het blog van Nina Janssen.  Maar mocht je de weg kwijt geraakt zijn scroll dan eventjes naar beneden voor de complete lijst.

Ik ben aan de slag gegaan met het nieuwe design papier Fresh Floral en dit heb ik gecombineerd met de nieuwe Stempel set "Label me Pretty" op bladzijde 27. Daar is zelfs een bijpassende NIEUWE pons bij "Pretty Label"







Soms vraagt men mij wel eens wat ik nou zo leuk vind aan Stampin'Up. Nou .... alles is perfect op elkaar afgestemd. Lint, inkt, embellishments, design papier enz. Niks meer zoeken naar de perfecte match. Kijk maar eens naar de foto hier links. 
























Het formaat van dit handige tasje is 11 x 15 x 4 cm. Er passen precies 4 "Note Cards" met enveloppen in van bladzijde 195. Hoe leuk is het wel niet om zo'n kant en klaar setje als kadootje te geven. Natuurlijk kun je er ook wat lekker in stoppen. Maar dat is niet altijd goed voor de lijn. Vandaar dat ik er deze keer Note Cards met enveloppen ingedaan heb. Wil jij het tasje precies namaken?
Klik op het filmpje hier links en ik laat je zien hoe je dit tasje maakt waar van alles in past. 

Dank je wel voor je bezoekje. Hop nu snel door naar het blog van Eveline van Heijst voor nog veel meer Stampin"Up inspiratie. 

Thanks for visiting my blog. 
I hope I have inspired you and would love to read a comment from you.
Just click on the button below "VOLGENDE" (next) to hop a long.
Enjoy our blog hop




Komend weekend ga ik weer een bestelling plaatsen bij Stampin'Up. Ik verzorg graag jouw verlanglijstje. Gratis verzending via Kiala van af een bestelling van 75,- Spaarpunten voor op je klanten kaart en voor elke klant een leuk "kadodoosje". Bestel je boven de 200,- vergeet dan niet dat je recht hebt op de Hostess Credits. Deze Stampin'Rewards kun je vinden op bladzijde 219

Heb je vragen of wil je iets bestellen mail dan naar creationsbyjolan@gmail.com

Groetjes Jolan

Voor degene die de weg kwijt geraakt zijn staat hieronder de lijst van teammies die ook aan deze bloghop mee doen:





14 opmerkingen:

Hetty zei

Gezellige tasjes, altijd handig en bedankt voor het filmpje!

Miriam zei

Mooi!

Monique zei

Mooi weer Jolan, wat een heerlijke kleuren zijn dit he!

Eveline zei

Wat een leuk project. Ziet er leuk uit Jolan. Bedankt ook voor de video.

DB zei

Gaaf, Jolan! En een leuke video, het kan niet op. Leuk dat je weer mee hopt deze maand.
Groetjes,
Danielle

Caro's Kaartjes zei

Gezellig dat je weer meehopt Jolan!
Erg leuk zijn je tasjes. Ook leuk als gastvrouwcadeautje met wat notecards erin.
SUper leuk idee dit! Ga ik zeker onthouden.

Stampin & More zei

Hele leuke tasjes weer Jolan!

Danielle Kassing - Stamp Along zei

Wat een mooie doosjes Jolan!

De Stempelolifant zei

Weer een leuk tasje Jolan. En zeker handig als kadootje.....

Angélique zei

Je hebt er weer wat moois van gemaakt, Jolan...laat dat maar aan jou over...geweldig!

Diana van Otterlo zei

Wat een leuk tasje. Deze ga ik onthouden! Dankjewel Jolan voor de inspiratie.

Josefien zei

Geweldig leuk tasje! Ik heb hem inmiddels ook gemaakt en met wat kaarten en enveloppen kado gegeven. Bedankt voor de duidelijke instructie!

Lotte zei

Wat een leuke tasjes Jolan

Unknown zei

Hoi! zeer nuttig artikel, ik vind alles leuk, voor meer nieuw Bezoek hier nog een geschenkenservice. send gift to pakistan