donderdag 8 juni 2017

Plat Stampin'Up vouw doosje van Fresh Florals design papier


Hey hallo welkom op mijn blog.

Voor vandaag heb ik een SUper leuk doosje voor jullie. Hi, hi lekker rommeltje de linker foto toch? Het leuke van dit doosje is dat hij zonder inhoud helemaal plat gemaakt kan worden.
Op deze foto heb ik er van die lekkere chocolade ballen in zitten.

In het roze doosje had ik 3 mini Rittersport scholaatjes gedaan. Het doosje sluit door middel van een flap dat er tussen geschoven wordt. Kijk maar eens naar het filmpje. Het is zeker de moeite waard om na te maken. Heb je trouwens dat leuke labeltje gezien.....












Deze krijg je GRATIS (24 stuks) van mij bij een bestelling vanaf 75,- Je bestelling wordt ook nog eens gratis opgestuurd via Kiala. Let wel je bestelling moet VOOR 12 juni bij mij binnen zijn op creationsbyjolan@gmail.com








"Voor jou" Plat vouw doosje. Klik op het filmpje hier onder voor de uitleg.




12 juni gaat er dus weer een verzamel bestelling uit naar Stampin'Up. Ik verzorg graag je bestelling. Gratis verzenden via Kiala va bestellingen boven de 75,- Vergeet niet dat je punten spaart op je klanten kaart en natuurlijk een pakje van die leuke Kraft labeltjes GRATIS
Bestellen kan door een mailtje te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com
Of door zelf lekker te shoppen in mijn online winkeltje hier rechtsboven. Let wel je kunt hier alleen met een creditcard betalen.

groetjes Jolan

Geen opmerkingen: