zaterdag 2 september 2017

You can Create it kit maand "augustus" / Creations by Jolan Meur

Goedemorgen allemaal. Vandaag voorbeelden van de tweede envelop uit de "You Can Create it" kit. Wat een leuke reacties hebben we gehad en wat is iedereen enthousiast. Ben je nieuwsgierig wat dit allemaal inhoud? Klik dan {hier} voor meer informatie.
Wil je, je opgeven of is het je niet helemaal duidelijk stuur me gerust een email op creationsbyjolan@gmail.com Ik leg het je graag uit.

Op de foto hier links naast zie je wat er in de Augustus kit zat.  Ik ben echt heel benieuwd wat iedereen er van gemaakt heeft.  Wanneer je naar beneden scroll zie wat het "You Can Create It" tam gemaakt heeft.  Wanneer je doorklik naar hun eigen blog zie je daar nog meer voorbeelden van deze envelop.          












Elk kwartaal doen we er ook een aantal leuke Stampin'Up producten bij zodat je die ook eens kunt uitproberen. Deze keer zaten er drie clipjes bij. Mini dimensionals. Een velletje van multipurpose  adhesive sheet.  Kleine Boxwood Wreaths, 3 Striped treat bags en ook extra cardstock.
Echt een SUper leuke "You can Create" Kit weer. 


Natuurlijk ben ik er ook zelf  mee aan de slag gegaan.

Dit is wat ik er mee gemaakt heb. Rechts een zakje gemaakt met het "gift bag punch board" dat gesloten wordt door een clipje en links een lief bijpassend kaartje. Daarbij gebruikte ik de stempelset "A little Wild" met bij behorende stansen set. De afbeeldingen heb ik ingekleurd met de Aquarel potloden van Stampin'Up. Natuurlijk zit er wel een glittertje overheen met de "Wink of Stella". Echt zo'n  leuke set om er van die kleine lieve labeltjes mee te maken. Dit leuke setje gaat naar een vriendin. In het zakje zit een flesje badschuim.



In de "You Can Create It" kit zaten ook drie van die mooie gouden gestreepte  "Striped Treat Bags". Deze zijn plat maar je kun er ook heel gemakkelijk een ander soort zakje van maken. Hiervoor rilde ik de twee lange zijkanten op 2 cm en ook de bodem rilde ik op 2 cm. In de hoeken van de bodem rilde ik nog een keer schuin van punt naar punt zodat je deze tot een punt kunt vouwen en onder vast kunt lijmen zodat er een blokbodem ontstaat. Omdat het papier best dun is van het zakje heb ik er een bodem ingesneden van wat dikker karton en deze er in gelijmd (3,8 x 8 cm) Voor de hengsels heb ik twee stroken gesneden van 1 x 24 cm en deze met een splitpen vastgezet.

Aan de voorkant van het zakje heb ik een gouden "Metallic Foil Doillie" geplakt met daarop een aantal kerstbomen uit de nieuwe set "Carols of Christmas" geplakt. Nep sneeuw maak je heel gemakkelijk met de nieuwe "Embossing Pasta". Tot slot nog de tekst "X-mas"met stempelset "Labeler Alphabet"

Ik hoop dat ik je heb weten te inspireren wat je allemaal kunt maken met de "You Can Create It" Kit van deze maand. Natuurlijk ben ik niet de enige die er mee aan de slag is gegaan.

Dit is wat Helene ermee gemaakt heeft. Klik eventjes op haar naam en je komt op haar blog.



Dit is wat ons Duitse team gemaakt heeft:

Klik door op de namen van ons "You Can Create It" 
team voor nog meer voorbeelden.


Onderstaand voorbeelden van een aantal dames die zich hadden opgegeven.
Onderstaande creaties zijn gemaakt door Miranda Zei heeft er een sper leuke mini album van gemaakt






Heb je zin om mee te doen of is het je niet helemaal duidelijk stuur me gerust een email op: creationsbyjolan@gmail.com 
Ik leg het je graag uit. 
groetjes Jolan



Geen opmerkingen: