donderdag 16 november 2017

Extravaganza sale..... Kijk snel welke Stampin'Up aanbiedingen dat zijn!


Een hele goedemorgen, 
Komende maandag 20 oktober starten we met een extra 
"Extravaganza" FEESTJE!

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/EU/2017/Online%20Extravaganza/Item%20List%20Flyer%20EU%20EN.pdf

Wat betekend dat allemaal.....
EXTRA hoge kortingen op artikelen die alleen verkrijgbaar zijn op maandag 20 november. 
Klik daarvoor op bovenstaand plaatje voor het lijstje. 
DUS ALLEEN GELDIG MAANDAG 20 NOVEMBER.
Mail op tijd je lijstje door naar creationsbyjolan@gmail.com zodat ik er voor kan zorgen.

 Maar dat is nog niet alles....
Er is nog een korting's lijst en deze is geldig van 20 tot en met 26 november.
Klik voor dat lijstje op het plaatje hieronder.
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/EU/2017/Online%20Extravaganza/Item%20List%20Flyer%20EU%20EN.pdf

Zit er wat voor je bij?
Mail het me zo snel mogelijk naar creationsbyjolan@gmail.com
Voor sommige artikelen kan het zijn dat ze snel uitverkocht zijn.
WACHT DUS NIET TE LANG!!!!!


https://www2.stampinup.com/ecweb/default.aspx&dbwsdemoid=5009810Natuurlijk kun je ook zelf online shoppen in mijn online winkel klik daarvoor op het plaatje hierboven en je komt vanzelf in mijn online winkel. Let wel daar kun je alleen betalen met je creditkaart.
Wacht niet te lang met het doorgeven van je verlanglijstje zodat ook ik dit voor jullie op tijd kan bestellen.

Groetjes Jolan
Psstttt GRATIS verzending va 50,-€
En een leuk kadootje voor iedereen.

Geen opmerkingen: