zondag 12 november 2017

It's the Season to be Jolly / Creations by Jolan



Vandaag het tweede kaartje gemaakt tijdens het Kerst kaarten buffet. Ik ben gek op muziek papier en was ook blij dat het in de Herfst/Winter catalogus stond. Je treft het aan op bladzijde 13. De randjes heb ik met de scherpe kant van een schaar wat omgekruld en de randjes met Softsuede inkt en een dauber een beetje oud gemaakt. De tekst komt uit de stempel set "Merry Patterns". Ik had nog wat oude retired houten blaadjes liggen en heb die met de nieuwe Stampin Up "Blends" een kleurtje gegeven. Verder heb ik er niet veel extra aan toegevoegd omdat ik de tekst SUper leuk.
                                                                                                   

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com 

Onderaan dit bericht tref je alle materialen aan. Wanneer je op de plaatjes klik kom je gelijk in mijn webwinkel.



Heb je zin om hier in Wageningen ook een leuke workshop te komen volgen. De volgende workshop is "Kadoosjes" een van mijn favoriete workshop die beslist niet mag ontbreken elk seizoen.

Product List
Merry Patterns Photopolymer Stamp Set
€ 0,00
Merry Music Specialty Designer Series Paper
€ 15,75
Bronze Stampin' Blends Marker
€ 5,50
Soft Suede Classic Stampin' Pad
€ 8,00
Layering Ovals Framelits Dies
€ 42,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50




Geen opmerkingen: