donderdag 16 november 2017

Reserveer nu de nieuwe Stampin'Up Stamparatus tool via Creations by Jolan


Op het internet heb je het vast al voorbij zien komen. De nieuwe Stampin'Up tool "Stamparatus"!
WAAROM ZOU JIJ ER EEN NODIG HEBBEN zal je, je afvragen. 
 
  1. Je kunt meerdere precies dezelfde kaarten maken.
  2. Altijd een scherpe afbeelding
  3. Daardoor maak je geen foutjes. Dit bespaart je dus tijd en geld.
  4. Eenvoudig 2-staps, 3-staps en 4-staps afbeeldingen stempelen met behulp van de omkeerbare platen. Dit werkt echt super handig.
  5. Leuke technieken door de instelbare platen.
  6. Compatibel met de clear mount en photopolymer stempels.
  7. Rasterlijnen en linialen in centimeters
  8. Aan twee kanten open dus er kan ook groter papier gebruikt worden.
  9. 4 oppervlakken om mee te werken door de omkeerbare platen
  10. 2 hele sterke magneten om alles op z'n plaats te houden.
  11. Prijs 59,- voor dit SUper handige nieuwe Tool

·         








 




Bekijk op je gemak alle voordelen die ik je net heb opgenoemd. Klik daarvoor op het plaatje hieronder voor het originele Stampin'Up filmpje. 



Reserveer je hem via creationsbyjolan@gmail.com dan  bied ik je een GRATIS workshop aan. De datum overleggen we samen en is afhankelijk wanneer hij uitgeleverd gaat worden. 
Ik ben al helemaal enthousiast en kan niet wachten om de mijne te reserveren.
Je kunt hem als klant ook zelf online reserveren in mijn webwinkel klik {hier} hoe je dat moet doen.Voor mijn webwinkel klik je {hier} op deze link.

Waarom is er op deze manier van bestellen/reserveren gekozen? Op deze manier kan  de voorraad en eventuele backorders beter in de gaten te kunnen houden. 
Reserveringsperiode:
Beschikbaar voor levering:
16–30 november 2017
 rond 1 februari 2018
5–30 december 2017
rond 19 maart 2018
15–30 januari 2018
rond 15 april 2018


Per klant mag er maar 1 Stamparatus gereserveerd worden. Heb je geen creditcard. Geen probleem. Mail me dan op creationsbyjolan@gmail.com. Je kunt ook een pre-paid kopen bij de Primera bij jou om de hoek. Ik mag er 3 per keer bestellen BETEKEND DUS WIE HET EERSTE KOMT HET EERSTE ER EEN HEEFT. 
Ik heb meegewerkt met het ontwikkelen van deze super gave Tool en ontvang het eerder. Zodra ik hem heb zal ik hem laten zien door middel van een video.  
Vanaf juni 2018 staat hij ook in de nieuwe Jaar catalogus 2018..... Zelf kan ik niet zo lang wachten.
KUN JIJ DAT OOK NIET? reserveer hem nu via CREATIONSBYJOLAN@GMAIL.COM
In verband met de "Extravaganza" gaat er maandag 20 november een extra verzamel bestelling uit naar Stampin'Up.{hier} lees je er meer over op mijn blog.
Ik verzorg met alle plezier ook jouw verlanglijstje. GRATIS verzenden va 50,-€ en voor iedere klant een leuk kadootje.
groetjes Jolan


Geen opmerkingen: