vrijdag 10 november 2017

Stampin'Up Blends "Thank you" team kadootjes. / Creations by Jolan Meurs




Hey hallo, voor vandaag deze keer eventjes geen Kerst kaartje.
Zaterdag 11 november vind het Stampin'Up OnStage Event plaats in de Jaarbeurs te Utrecht. een aantal van mijn teamgenootjes zijn daar ook aanwezig en we gaan er een gezellige dag van maken die we afsluiten met een lekker etentje. Omdat ik mijn teamgenootjes erg waardeer heb ik voor iedereen (ook degene die er niet zijn) een kadootje en een kaartje gemaakt.














Zo kon ik dus gelijk de nieuwe Stampin'Up alcohol markers uit proberen. En ik zeg je ze kleuren heerlijk. Zeker ook voor zo'n "leek" als ik. Het is een heerlijk rustgevend werkje en je hebt al heel snel een mooi resultaat.

Wil jij ze ook bestellen. Stuur dan een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com

Onderaan dit bericht treft je een lijstje aan met alle gebruikte materialen.



Ik heb er een filmpje van gemaakt waarin ik je uitleg hoe ik snel deze kaartjes gemaakt heb. Ik ben vergeten te vermelden dat het strikje op het kaartje een lintje is en er door heen gehaald is.



Veel plezier met kijken. Heb je vragen kun je me ook altijd een mailtje sturen.

Gebruikte materialen:
Product List
Stampin' Blends Markers Collection
€ 148,50
Stampin' Blends Color Lifter
€ 5,50
Bronze Stampin' Blends Marker
€ 5,50
Ivory Stampin' Blends Marker
€ 5,50
Floral Statements Clear-Mount Stamp Set
€ 22,00
All Things Thanks Clear-Mount Stamp Set
€ 23,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,00
Pear Pizzazz 3/8" Shimmer Ribbon
€ 8,50

Geen opmerkingen: