maandag 20 november 2017

Stampin'Up Year of Chear Chocolate giftbox

Hey hallo,
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Wat een vies weer vandaag.....
Brrrr maar daardoor kon ik wel tijd vinden om de voorbereide filmpjes op te nemen die ik al heel lang had klaar staan.



Ik heb 10 leuke doosjes voorbereid voor jullie. Deze zullen jullie de komende week hier voorbij zien komen. Natuurlijk heb ik er ook iets anders leuks meegedaan maar dat zien jullie pas nadat ik alle filmpjes hier heb geupload op mijn blog.










Voor vandaag heb ik een Chocolate giftbox gemaakt en daarbij heb ik het design papier Year of Cheer gebruikt.

Klik op het filmpje hieronder en ik leg je uit hoe ik het gemaakt heb.
Het doosje is 4 x 6 cm.



Voor de basis heb je nodig 9 x 15 cm design papier.
Ril de bodem op 3 cm aan de korte zijde. Draai je design papier een kwartslag en ril de lange zijde op 4 op 7 op 11 en op 14 cm.







Vandaag is ook de Online Extravaganza begonnen. Alle aanbiedingen vind je in mijn webwinkel. Klik daarvoor {HIER} en je komt vanzelf in mijn webwinkel. Heb je een creditcard dan kun je zelf lekker shoppen. Heb je geen creditcard geef dan je verlanglijstje zo snel mogelijk door op creationsbyjolan@gmail.com








Heb je vragen dan hoor ik het graag. Hieronder tref je het lijstje aan met de producten die ik gebruikt heb voor dit doosje.

Product List
Decemberlabels Clear-Mount Stamp Set (Dutch)
€ 24,00
Year Of Cheer Specialty Designer Series Paper
€ 15,75
Leaf Punch
€ 19,50
Everyday Label Punch
€ 22,00
Silver Foil Sheets
€ 5,00
Stampin' Trimmer
€ 36,00
Bone Folder
€ 8,50
Liquid Multipurpose Glue
€ 5,00
Basic Black Archival Stampin’ Pad
€ 8,50


Geen opmerkingen: