woensdag 17 juni 2009

Tuurlijk ben ik er zaterdag........ (lol)

Tuurlijk ben ik er zaterdag... Tis altijd zo gezellig. Dat wil ik niet missen. Alleen, ik moet nog aan de slag. (help) Morgen komt er een nieuw lijntje waar een van mijn foto's volgens Trui perfect bij zullen passen! Stress..... (lol)

Als het goed is komt er morgen (misschien vrijdag) weer heel wat dozen binnen. En zoals jullie hebben kunnen lezen is de Travel lijn (echt waar) van LYB geweldig leuk vooral de embelies!

Bis Samstag!

2 opmerkingen:

marije zei

succes met de opdrachten!!! en wat een aparte kleuren! Heel byzonder!
alles goed met het veulentje?
en have fun zaterdag!

*~SCRAP-GEK~* zei

Oooooh helemaal gezellie dat je er bent! En tja, die Travel lijn wil ik ZEKER WETEN hebben!!!! Ik ga bijna naar Parijs, dus dat is helemaal perfect, alleen nog even aan geld zien te komen! *zucht* Duur maandje, deze maand! LOL! Tot zaterdag! En scrapse...

Groetjes Marije.