donderdag 6 augustus 2009

perfect hooi weer..........


Sowie wat is het heet! Maar het is perfect hooi weer! Vandaag moest ik thuis blijven want we gaan hooien vandaag. Harvey is er maar druk mee. Jullie moesten niet naar zijn haren kijken (hij heeft sinds kort "fans" namelijk) werd me verteld! LOL!!!!!!!!!
Er komen heel wat balen van af. Gelukkig worden er nu grotere balen geperst zodat ze machinaal van het land gehaald worden.

Morgen ben ik er weer hoor Sam! Dan gaan we de nieuwe toren van MME in orde maken. Die met al die leuke embelies........
Volgende week ben ik de hele week vrij dus dan ga ik lekker al die leuke nieuwe spullen gebruiken. Euhhh tenminste als het niet te warm is hoor.........

2 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Hoi Jolan

Het is wel goed weer om te hooien, morgen wordt regen verwacht dus snel binnen halen maar.
Ja je krijgt zeker last van je arm en schouders van het haken ,maar het went wel.
En je ziet ons zeker zaterdag voor het nieuwe papier, samen met echte cupcakes
groetjes marjan en ella

*~SCRAP-GEK~* zei

Hoi Jolan,

Succes met hooien, enne dat haar zit wel goed hoor!!! ;-D

Ik las al in de nieuwsbrief dat het nieuwe MME papier er was!!! Leuk! zaterdag komen Jeanet, Noortje, mams en ik gezellig langs! Mijn moeder komt haar bon uitgeven! LOL!!!!

Groetjes Marije.