zondag 18 oktober 2009

New York here I come............

Vanaf 1 november is het boekje Cards en giftst al te bestellen Bij PaperandPictures.
By the way de nieuwe magnolia's staan in de webwinkel ........ ik heb al een pre-order geplaatst! Het zal ook eens niet!
Nah dat gaat helemaal goed komen. Over twee uurtjes vertrek ik richting schiphol! Ik blijf lekker in het Ibis hotel slapen en morgen vliegen we al vroeg richting New York. Ik heb geen zin in die file stresssss...... prima oplossing zo en je auto mag je dan daar gratis parkeren.

Dus sorry trouwe bezoekers van mijn blog "ik ben er ff niet" maar ik beloof dat ik de schade in zal halen met een aantal leuke en nieuwe projectjes.


toedeloe

7 opmerkingen:

marga zei

Jeetje wat gaat de tijd snel he!!!!
Ik ben de laatste dingen aan het inpakken. Zie jullie morgenochtend vroeg.

sylvia zei

veel plezier in new york!!
groetjes sylvia

Unknown zei

Veel plezier!!!

Lfs!

Hanneke van der Linde zei

Heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier gewenst met de meiden, doe voorzichtig aan en geniet ercan met z'n allen!! (en denk aan mij als ik moet werken, LOL!!)

xoxo

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hey gaaf zeg!!
ben benieuwd wat je allemaal gaat doen en kopen,we zien het ongetwijfelt snel.

veel plzier ENJoy

liefs Sonja

Ingrid zei

Leuke nieuwe projectjes met de spullen die je in NY gaat kopen zeker. ;-) Ik ben heeeeel benieuwd waar je allemaal mee thuiskomt en of alles nog in 1 koffer past. Nogmaals veel plezier en misschien komen we elkaar nog tegen in NY.

xoxo

*~SCRAP-GEK~* zei

Heeeeeeeeeel veel plezier in New York girls!!!! :-D

Groetjes Marije.