zaterdag 24 oktober 2009

weer thuis........


Pffff na een nachtje vliegen is het heerlijk om thuis te zijn. Wat een gedoe voordat we ophoog gingen. Eerst werd er iemand van boord gestuurd (ja, ook zijn bagage!)En toen ook nog eens een file van wachtende vliegtuigen! Dat was zo vreemd. Later bleek dat Obama geland was. Het luchtruim wordt dan gewoon afgesloten. Sta je in de file met zeker 20 vliegtuigen voor je. Reken maar uit.... Gelukkig gaf de piloot behoorlijk gas zodat we redelijk op tijd op Schiphol aankwamen.Jeetje wat een mensen massa. Ik heb zelden meegemaakt dat het zo druk was. Toen met de shuttle naar het Ibis hotel waar mijn "otootje" nog braaf stond! Toch wel een perfecte oplossing inclusief gratis parkeren. Om half 9 Sam afgezet en door naar huis. De heren zaten braaf op me te wachten met de koffie! (niks braaf ze wilde weten wat ik had meegenomen) Euhhh sorry girls geen foto van mijn aankopen want dat paste er niet op! (lol) Maar ik was blij dat mijn koffer mee mocht zonder bij te betalen!

10 opmerkingen:

Ingeborg zei

heeeeeee girl...good te have you "home"! Geen overvracht????? Jolan dat heb ik alleen. Ben benieuwd naar je ervaringen.
groetjes,
Ingeborg

marga zei

Hihihihi................was wel even billen knijpen, he!!! We hadden geen idee wat d koffers wogen...........
Er kon nog meer bij...........
Bednakt voor de supergave dagen!!
Ik heb ontzettend genoten en ben druk aan de print.
Cadeautjes in de smaak????

Ingrid zei

Geen foto's van je aankopen??? Dat kun je me toch niet aan doen? Ik ben natuurlijk ontzettend nieuwsgierig wat je allemaal hebt meegenomen. Zo te lezen hebben jullie het prima naar je zin gehad. Gave stad he? Leuke foto's ook. Ben benieuwd naar de rest, maar die zie ik vast wel op een lay-out of in een minialbum voorbij komen.

Tot gauw!

xoxo

Cora Hoekstra zei

Ik ben stiekum op je blog meegeweest naar NY en heb genoten

Dorien zei

Welcome home!Oh wat geweldig leuk Jolan (en de andere dames natuurlijk ook!) heb heerlijk een beetje mee kunnen genieten van jullie tripje zo, dat zal lang nagenieten worden! Super. Heb jullie gister wel gemist in de winkel, but see you next time!
groetjes Dorien

Je@net zei

Welkom terug!! Fijn dat jullie zo genoten hebben! We kletsen gauw weer bij!

Reginne zei

Hey Jolan,

Welkom thuis! Zo te lezen hebben jullie het heerlijk naar je zin gehad! Leuk!

Liefs Reginne

Heidie zei

We willen toch wel erg graag zien wat jullie gekocht hebben hoor. En vielen de kado's voor de jongens in de smaak. Zie de rest van de foto's wel eens voorbijkomen in het SBM denk ik.

groetjes Heidie

marije zei

leuk die foto's van ny!! wij zijn ook nog niet zo lang terug. lekker he shop till you drop! and I love macy's!!!!

EllyTopi zei

Hallo Jolan, wat een leuk reisverslag. Het is leuk om te lezen.

Groetjes
Elly Hoedt