maandag 9 november 2009

Vrachtwaggel zit vol......



Zijn jullie al klaar met je kerstkaartjes........
Ik ook niet hoor. Maar ik heb dan ook weinig tijd.
Vandaag hebben we alle spullen uitgezocht voor de Krea Doe en "de vrachtwaggel"zit dan ook helemaal vol met leuke nieuwe spullen. Heel veel kerststempeltjes, TaDa kaarten, Bo Bunny, Making Memories, October Afternoon, WER, Pink Paislee, SEI en nog veul meer......
Komen jullie van de week ook even langs.

Ohhh enne we gaan flyeren en degene die zijn emailadres invult krijgt gratis een gave stempel cadeau!

8 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Wat een grappig kaartje!!

marije zei

nou leg maar alvast een stempel apart voor me hihihi Zie je zondag!

marije zei

oh enneh prachtige kaarten!

Ingrid zei

Ik hoop dat jullie zondag weer met een lege vrachtwagen naar huis rijden. ;-) Veel plezier, werk ze op de beurs en tot morgen!

xoxo

Karin zei

Wou dat ik ook kon komen, maar zit hier met een stel zieken... kan dus echt niet weg... (baal baal)

SNIF, dan mis ik "mijn stadsie" wel hoor... zo in het hoge noorden als Utrechtse zijnde...

Liefs, karin

*~SCRAP-GEK~* zei

Ik ben er zaterdag! Gezellie! Heel veel succes!!!! :-D

Groetjes Marije.

Heidie zei

Ik zou wel willen, maar moet helaas met mijn voetje omhoog zitten. Maar ik zie je de 28ste. Tot dan.

liefs Heidie

De Stempelolifant zei

Het was gezellig vandaag even jullie te zien. Nogmaals dank je wel voor het kaartje....
tot volgende week!