zondag 6 december 2009

Kerst.......



Pfffff ik ben net klaar. Ik heb de Sint een schop gegeven en het huis helemaal in Kerstsfeer gebracht. De boom staat en overal zijn gezellige hoekjes gemaakt met windlichten, lampjes en wat je,je allemaal kunt bedenken!

Gister heb ik alvast in de winkel een schattige kerstboom gemaakt van kersttakken (die niet uitvallen en goed blijven tot na de kerst) Hij is versierd met lieve kleine decoraties gemaakt van oa het Making Memories papier. Hij staat te pronken op de hoek van de toonbank. Komende zaterdag geef ik deze workshop. Ben je nieuwsgierig kom dan even kijken en geef je op! Er zijn nog een paar plekjes.

5 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Wat jammer dat ik komende zaterdag moet werken, anders was ik zeker gekomen!!

xoxo

scrappingtwins zei

hoi Jolan

Jij bent er al vroeg bij, wij gaan volgend weekend de boom zetten en ons huis versieren. Wel hebben we de kerstkaarten "verdeeld" en die voor de family in Canada al vast op de post gedaan

groetjes en tot zaterdag
Veel Liefs marjan en ella

*~SCRAP-GEK~* zei

Hoi Jolan, ook hier is het huis al helemaal in kerstsferen gebracht! Zo'n leuke tijd he! Je LO is ook helemaal gaaf! Groetjes Marije.

Heidie zei

wat een mooie lo heb je gemaakt. Hier is het huis nog niet in kerstsfeer. Daar wachten we nog een weekje mee. Anders hebben de katten alle ballen al uit de boom voordat het kerst is.

groetjes Heidie

Jo zei

Dit is leuk.
groetjes Jo