woensdag 24 februari 2010

Cards Only.......


Kijk eens wat er dit weekend bij de abbo's in de bus gaat vallen..... En onze cover girl is dit keer Nina. Het is weer een heel gevarieerd nummer geworden met voor ieder wat wils.

Verder kwamen er vandaag 6 grote dozen met Prima Marketing spullen binnen. Vol met bling, albums, bloemen, strass en pampiertjes. Graag niet allemaal naar de winkel hollen morgen want voordat het is uitgepakt en gecontrollerd is het vrijdag. Lol!!!!!!!!!


Ik zag ook in mijn ooghoek hele leuke Penny Black stempels liggen waarvan ik er tuurlijk in het voorbij gaan eentje in een "jolanda" bakje gegooid heb! Lol..... Ik denk dat die gisteren in de winkel zijn binnen gekomen.

7 opmerkingen:

Heidie zei

de voorkant ziet er al erg mooi uit. hoop dat die snel in de bus valt.

groetjes Heidie

Anoniem zei

o was het maar alvast zaterdag;)

Hanneke van der Linde zei

Gister alavst heeeeeeeeeeeel stiekem CO meegenomen, he-le-maal leuk deze uitgave! Al zeg ik het zelf.... haha!

Jamme dat ik jou en de Prima dozen heb gemist... ;-)

xoxo

De Stempelolifant zei

he, heb jij die stempel al in je mandje gegooid....... Je dacht zeker, dan kan Nina die niet meer kopen.....LOL
En ja, het magazine is weer super!!!! Ik voel me deze keer helemaal trots.
groetjes en tot zaterdag!

Lea zei

Ohh hoop dat de CO ook hier morgen in de bus ligt, misschien kom ik het weekend nog even langs.
Groetjes Lea

Jolanda Cuper zei

Ohh wat een schatje!
Super lief!
Groetjes Jolanda.

marije zei

wow wat een hoop nieuwe spullies, ben benieuwd! morgen kom ik effe lekker neuzen!