woensdag 24 maart 2010

Het nieuwe SBM is uit!!!!!


Hey allemaal, het nieuwe SBM is uit! Enne hij is weer zeer gevarieerd! Voor ieder wat wils. Dus niet alleen vintage maar ook iets wat er tussen zit en lekker strak en simpel!
De abbo's hebben hem dit weekend in de bus!

In deze uitgave heb ik heerlijk met Bo Bunny Jazmine gewerkt. Wat een mooie lijn is dat. Jullie hebben hem al kunnen bewonderen op mijn blog! Nu is mij gevraagd om voor jullie hiermee op 24 april een leuke workshop te maken. Nou het borrelt en borrelt.... Enne ik ben er uit hoe of wat! Ik kan jullie zeggen dat hij geweldig leuk wordt. Heb je zin om deze workshop bij mij te volgen (enne jullie kennen me... altijd met een beetje humor erbij) dan kun je, je hier op geven bij PaperandPictures. Ik zou het heel erg leuk vinden jullie tijdens deze workshop te zien!

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er weer gaaf uit....ik ga morgenvroeg onder m'n brievenbus liggen ;-)

Heidie zei

dat ziet er weer goed uit. Ik kom zaterdag en dan hoop ik er meteen een mee te nemen.

groetjes en tot zaterdag

Heidie