dinsdag 3 augustus 2010

kben terug...

Ikke was weer terug.....
Tjonge wat hebben we veel leuks gezien en ingekocht voor jullie.
Jullie willen het niet weten allemaal. Mooie papier lijnen, gave stempels. Veel bling, leuke ponsen die (echt geloof me) je moet hebben. Ook hebben we allemaal materiaal besteld voor het Fairy Tail weekend en geloof me dat wordt fantastisch. Iets wat je niet wilt missen. En alle workshops dat weekend worden top. Ik kan jullie nog een klein geheimpje vertellen er komen nog twee buitenlanders!!!!!

Deze keer geen foto's. Ik heb prive een enorme dip en zal komende tijd niet veel plaatsen.
Ik moet eea een plekje geven ........ Maar maken jullie je niet ongerust verder gaat het prima!

9 opmerkingen:

Lea zei

He Jolan,
Welkom terug! Ik kan me voorstellen dat je helemaal op bent.
Kom effe rustig bij, en ik zie je vast over een week of twee weer.
groetjes Lea

Hanneke van der Linde zei

Klinkt allemaal goed... op je dip na dan!! Hopelijk gaat t snel beter!

xoxo

Anoniem zei

Dikke knuffel van mij!!!!!
Ben blij dat ik je gisteren weer heb gezien.
XXX Sammie

MvM-design zei

Dikke knuf , ik hoop je vandaag te zien!! ;)

Heidie zei

klinkt allemaal heel erg goed. En rust jij eerst maar eens lekker uit.

liefs Heidie

Ingrid Danvers zei

Jullie hebben weer geweldige spullen ingekocht. Het was weer een feestje om vandaag tussen al het moois te snuffelen en iets mee te nemen.
Kan me de dip heel goed voorstellen. Het is ook niet niks. Gun jezelf de tijd om het een plekje te geven.

Dikke knuf!

xoxo

Antoinette zei

Hey meis, blij dat jullie weer goed en wel thuis zijn. Je weet dat we er voor je zijn en maak iets moois met de nieuwe spulletjes, misschien helpt het....
dikke knuffel xoxo

marga zei

Heee, meis!! Heerlijk je gisteren weer even gezien te hebben.
En voor de rest..................dikke knuf en je weet waar ik ben!!!
Maar een kanjer zoals jij gaat dit redden!!!!!!

Je@net zei

Fijn dat je er weer bent, Jolan! En sterkte hoor meis!