dinsdag 7 september 2010

Ik kan het tuurlijk niet laten.....

Lol.... kijk eens wat er afgelopen week in de dozen zat!
Hele leuke nieuwe ponsen van EK succes. Alsof ik geen enkele pons in mijn la heb liggen moest ik 3 van deze grote ponsen hebben. Ze ponsen stroken dus geen randjes!

Zucht....

Euhhh op dit moment is het even een beetje stiller hier. Zaterdag is de Deadline voor Cards Only nummer 16 en ik ben bezig met mijn project voor Imaginisce wat ik samen met Samanta geef tijden het FairyTail weekend. Ik zal binnenkort wel een Sneakje laten zien.

2 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Jolan,,

Die zijn super, en ik zit me hier suf te zoeken naar dingen over het onrderwerp, handwerken, en ik vind bij ons in de winkel haast niks erover en jij zet hier zo leukweg even een mal van handwerk erop, hihi.

groetjes, Jaimie

loes de groot zei

ze zijn super!
dus dan vallen drie toch nog wel mee : )